Tomorrow, yes tomorrow is my birthday :)

Tänka sig, imorgon så var det 20 år sedan jag kom till.. Det är inte pjåkigt inte men om man tänker såhär pratade idag med en av tanterna som är nästan 105 år gammal så säger hon "men lilla vän 20 år, då har du ju hela livet framför dig, se till att göra det bästa av livet medan du kan":) Det var den bästa kommentaren och hon är ju en person verkligen har rätt att säga det också ..

Ikväll kommer även min syster hit, är så mkt att fixa idag va.. ska snart åka in till staden för att köpa massa saker som behövs till imorgon, sedan ska jag grädda pannkakor för det blir pannkakstårta och sen blir det även smörgååååstårta och ohja jag längtar :) Åt tårta på jobbet idag också, om det var gott ja..

stress stress så nu har jag faktiskt inte tid att sitta här, kommer bli en underbar helg tror jag, hade gott allesammans, återkommer :)

Kommentarer
Postat av: Anita Hjerpe

Det blir säkert en mycket trevlig födelsedag=)kram på dig/mamma

2010-04-23 @ 18:59:16
Postat av: Jennie

Grattis på den stora dagen! Hoppas att allt blir lyckat och att du får en riktig kanon födelsedag!

Kram

2010-04-24 @ 09:57:39
URL: http://nennie.webblogg.se/
Postat av: Emma

Emma, grattis igen!

Jag saknar dig! tycker du ska komma till norgeland nu! :D

2010-04-25 @ 13:34:33
URL: http://maoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0