What a wonderful day

Ja mina vänner jag har varit vaken ett bra tag idag :) 09:00 imorse stod jag med löparbyxorna på och med ekande musik i hörlurarna för att ta mig ut på en löprunda, blev ännu en 30 minutare pga knät och sen blev det lite utfall, skridskohopp, tåhävningar osv..
Nu sitter jag däremot hemma nyduschad, slängde mig snabbt in på datorn för att kolla lite mail och sånt sen ska jag än igen slänga mig framför hårtorken och göra mig i ordning för jag ska till Emelie snart :)

Vilken härlig dag va? Får se vad den har att bjuda på, Emelie ska byta däck osv och sen ska vi in till stan jag ska fixa smycken till min födelsedag, MÅSTE fixa lokalen nu, måste måste måste.. väntar fortfarande på svar och jag håller tummarna så dom blir blåa..

Men iaf tror detta blir en bra dag faktiskt, hade gott mina vänner vi ses och hörs

Kommentarer
Postat av: Anonym

sänder dig en varm bamsekram/mamma

2010-04-14 @ 13:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0