Back in Sweden

Jag är tillbaka i Sverige igen, kom hem igår men var alldeles för trött för att skriva här så jag tänkte att jag gör det nu innan träningen istället..
Vi har haft en helt underbar resa, en vecka var dock lite kort men samtidigt så är jag helnöjd över att jag åkte och att jag bestämde mig för det, har lärt känna massa underbara människor som man förhoppningsvis träffar snart igen

Sitter dock med sjuka myggbett över fötter och ben som kliar ihjäl mig just nu, har gått hela dagen på jobbet och kliat och kliat, håller tummarna på att det ska sluta..

Åter till resan så har vi hunnit med massor, solat, badat, lite party såklart, sjukt goda middagar och bara kopplat av.. vi har hunnit med att ha sönder en bananbåt på ett beachparty, sett sjuka yacher såg ut som fartyg typ, åkta båt, fastnat på andra sidan ön 3 på natten och massa massa annat..
Är så svårt att berätta allting skulle bli för mycket att läsa men kan försöka lägga upp lite bilder så kan ni ju få ta del av det på det sättet istället :) Så check them out








Nu har ni iaf fått en liten sneakpeak;)
You find the rest of the pics on facebook later..

Nu ska jag packa väskan till träningen..

btw "Nicole har tydligen syskon över hela världen, inget jag visste, tror inte hon heller visste dt:P"

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder=)tror ni haft skit kul..och en massa äventyr..som ni inte skvallrar för någon..har jag en känsla av;)kram mamma

2010-08-25 @ 22:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0