Change..

I dont want you to change..

Allting är som en enda stor konstig illusion ..

Imorgon vankas det jobb igen, puuuh .. känns ju sådär faktiskt, inte särskilt kul om jag ska va ärlig men va tusan det är sånt man får stå ut med för att få in pengar på kontot, kanske ett bra sätt att ta bort tankarna på annat som man inte borde tänka på..

Hade iaf en bättre dag idag iaf och det är ju positivt, gick faktiskt bra på träningen idag tyckte jag iaf och det känns ju skönt att det förhoppningsvis börjar släppa lite i handbollen med, men min rygg va, är inte van vid alla mina slängningar hit och dit, var ju ett tag sen jag spelade så eftersom jag spelat v6, men det är hur gott som helst.. haha som Sara sa "alltså hela du lyser typ upp när du spelar 9, du ser verkligen ut att älska det" och det gör jag verkligen, känslan av att bara göra det, agressioner och allt va man nu kallar det.. jaa jag tror jag ser ut att älska handbollen mer..

Ikväll blir det bara att ligga framför tvn, dega och känna hur min rygg DÖÖÖÖÖR utan massage ...

och jaaa idag ska jag inte glömma att stretcha har glömt det ALLA dagar innan, inte undra på att mina träningsvärk är som den är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0