Give it all you got

Blablabla, ja vad gör man en dag som denna måndag ? Jag har hunnit plocka ihop i lägenheten och sånt där nödvändigt, tömt kylen, betalat räkningar, skrivit inköpslista, duschat osv.. ja sådant där tråkigt alldagligt göra..
Jag måste även in till stan för att posta lite saker, köpa hem lite nödvändigheter och lämna in lite filmer..

Har suttit hela morgonen och sökt jobb, men det är inte det lättaste, vill ha någon ny utmaning, göra något kul ..Haha Emelie söt som hon är skickar sms imorse "Emma gå i och kolla på makeupstudion.com, såg det i tidningen idag och du borde titta på det iaf" Det är kul att någon tror på en iallafall, så hon hjälper mig att hitta nya vägar i livet märker jag, eller iallafall tips på vad jag kan göra av min vardag och hon har helrätt, det är ju sådant som jag tycker är fantastiskt kul, så får kolla in det och fundera lite grann :)

Har lite ont i halsen med så ska kolla om jag verkligen ska träna, men antagligen kommer jag ju göra det dum som jag är ändå, blev inget dubbeljobb imorgon heller, så nej till mina sköna pengar jag hade tänkt dra in, så det blir bara dagsjobb imorgon och inventering med laget.. Weeeho eller vad säger man?!

Nej nu ska jag ta tag i mitt hurtiga jag och fixa i ordning mig och ta mig in till stan för alla mina "roliga" ärenden, kanske hinner ta mig en fika på vägen;) det vet man ju aldrig, det piggar iallafall upp en ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

allt ordnar sig ska du se;)kram mamma

2010-08-30 @ 12:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0