Heavenly day

Vi alla förlorar nära och kära runt omkring oss, medvetet och omedvetet ..
Det är okej att vara ledsen, det är okej att sakna men sen att lära sig leva ändå är ett väldigt stort steg, att anpassa sig efter förändringen, efter vardagen och hitta tillbaka till sitt eget liv, till sig själv..
Jag har varit mycket förvirrad, inte riktigt vetat vart jag haft mig själv, vad jag velat men jag känner mig faktiskt stabil idag, visst jag saknar, jag är nere, jag blir ledsen, glad osv .. Helt mänskligt men jag försöker fortfarande anpassa mig efter vardagen, efter varje dag som går..
För ingen dag är sig lik, alla dagar har något nytt att ge, något nytt att lära sig vare sig det är lite eller mycket så är det väldigt betydelsefullt...

I helgen har jag spelat massa handboll, tre matcher idag och jag är faktiskt trött, inte bara pga av handbollen men det är mycket runt omkring som får en att bara vilja sova, borde egentligen ligga i sängen för längesen vid denna tiden men jag tänkte att jag skriver av mig lite grann här innan jag bäddar ner mig själv..

Min helg har varit lugn och skön, en bra helg sammanfattat tycker jag..
Hoppas er med har varit bra. Nu däremot ska jag verkligen ta tag i tandborsten för att slänga mig ner i sängen för en godnatts sömn..
Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0