Just gonna stand there and watch me burn?!

I just love the way you LIED ...

En helg med enbart jobb, wiiho eller inte.. okej sparat pengar, Check :) och dessutom tjänat några, check på det med..

Har dessutom börjat virka, en av mina tanter har lärt mig så vi får se vad jag kan åstadkomma, har lovat henne att visa när jag är klar :) så har suttit med det ett tag nu, har kommit en bit på vägen faktiskt dessutom..

Sitter i lägenheten nu med filt runt om mig, har blivit riktigt kallt här vettetusan varför, fryser nästan jämt.. och mina ögon flimrar, konstigt.. händer lite knasiga saker i min lägenhet just nu också .. helt knasigt !!
Tänkte lägga mig och läsa lite i min bok sen sova, för imorgon vankas jobb..

Natti på er allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0