No envy No fear

Sitter hemma och tar det lugnt, Jonna kommer snart och hämtar upp mig för att åka och kolla på handboll nere i Önneredshallen, blir spel för min del först imorgon så tänkte åka ner och heja fram tjejerna iaf :)
Håller tummarna för dom, dessutom möter dom några som spela med oss förra året så blir kul att se faktiskt..

Hade en jätte trevlig kväll igår, började med att jag och Elif satt och tjötade hemma hos mig, tog bussen in och satte oss på en uteservering och bara pratade och hade det trevligt, sen kom Alex och sa hej med så en lite reunion kan man ju säga:P

Idag, ja vad har jag för planer för dagen?! Jag har inte riktigt bestämt mig, fika, bio vad som.. blir en lugn kväll ikväll eftersom det är matcher imorgon, får ta och njuta av denna helgen för sen mån är det jobb och träning sen på tisdag blir det jobb 7-22 :S looking forward to it? NOOOT..

Denna helgen har blivit lite av en lugn och trevlig helg, var biljard i Torsdag med massa trevligt folk och igår trevligt sällskap och massa prat om himmel och jord och idag ja det får vi väl se, dagen är ju inte slut än;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0