Now listen to me ..

Första träningen idag, får se hur detta går, hur bra har jag tränat?! Hur kommer jag orka osv ?! Frågor som ställs inuti mitt huvud just nu, men det kommer nog gå bra får tat med en klackspark ... Eller så kommer jag dö, vi får se efteråt, lever jag eller inte ?! Good question ..

Just cause I cant go on
Just cause I die when your gone..
Dont let it go to your head..



Nu till en annan fråga, vilka läser detta egentligen ?! Vore kul att veta faktiskt.. kul med er som jag hör läser jämt kanske får bättra mig med lite mer roligt här ? Det är aldrig försent med en ny start heller ..

Tänkte lägga mig framför tvn en stund och koppla av innan träningen ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0