Some people say, some say not

Har haft en riktigt pissig dag på jobbet idag, men det löste sig när jag bestämde mig för att inte låta folk köra med mig så gick till chefen och förhoppningsvis löser allt sig nu..
Man ska stå på sig själv, orkar inte längre gå och känna mig arg pga vissa personer, kommer säga vad jag tycker och vara fullt ärlig ..

Idag är det träning igen och ser ut som att schemat med spel och träningar kommer vara ganska fullspäckat men det löser väl sig också, imorgon är det intervju iaf och jag hoppas på att det löser sig och blir bra i slutändan :) Vora sååå kul va..

What have we become to each other?!

Man sitter och tänker och filosoferar kring saker och ting och då inser man att man kanske förlorar vilket man än gör, vilket man än väljer och det tror jag verkligen man gör, om man håller något kärt och sen väljer att släppa det så kan man inte ha både och .. man förlorar vilket man än gör

Hur som haver så ska jag packa min väska så jag slipper stressa sönder mig sen..
Hade så gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

nån gång vinner man emma;)och då blir det jackpott,stor vinsten finns där..den kommer när det är dags=)/det är bra att du visar att ingen får köra med dig../kram mamma

2010-08-27 @ 08:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0