Someone else´s life

Sitter här hemma i vardagsrummet (på golvet som vanligt) även om jag har en soffa jag kan sitta i, så har jag fått för mig något med golvet, nästan som att jag tror att jag måste lämna plats för någon, min lägenhet är ju lite hemsökt så mina spöken kanske blir arga på mig om jag tar plats..

Sitter iaf och filosoferar om saker och ting (vilket samma här inte är något ovanligt som mitt sittandes på golvet), gör detta ganska ofta och kvällarna är ju en bra tidpunkt brukar jag tycka.. sitter och lyssnar på en låt som påminner om det förflutna kanske inte så långt bak men typ i höstas, november, dec något sådant en tid jag verkligen önskar tillbaka .. inte allt men lite grann va det..
Delar av den tiden, känslan allt .. ja jag vill verkligen visa dig allt, allt om mig istället lärde du känna någon helt annan tror ja, jag blev lite vilsen där i allting, men jag har aldrig sett det klarare än vad jag gör idag...
Men jag tror inte du gör det faktiskt ..

Det finns människor runt omkring jag ärligt ibland hade kunnat slå ner (nu ska man inte säga så) för vissa saker dom gjort men samtidigt varför ska man ägna tid ens på patetiska människor som inte har något eget liv och måste lägga sig i andras?! Jag menar jag hade också kunnat vara förjävlig och förstöra för andra om jag ville med ren skadeglädje men sån är inte jag och sådan tänker jag heller ALDRIG bli .. Så jag kan iaf gå med ryggen rak ..

Det finns många saker jag hade velat göra ogjort men sådana saker har nog alla i sina liv, stunder man så gärna vill ta tillbaka, inte alls veta av men vad kan man göra? Man kan blicka bakåt inte göra om samma sak och gå framåt, man kan inte leva i det som varit för om man gör det, så hamnar man där jag var.. jag levde i dåtiden ett bra tag av massor av anledningar men gör inte det.. man sårar bara sig själv tillslut, det är en själv som tar den största skadan ..

I´ve found me, did you?!

Nu ska jag sätta på tvn, ska sova snart för imorgon är det tandläkar tid :( usch vad jag hatar att gå till tandläkaren, inte alls min grej, gillar inte att dom gör mig illa i munnen, alla tandläkare är tar i så hårt så man nästan går blödande därifrån varje gång :/ just därför gillar jag inte dom...

btw, första träningen gick galant dock är jag riktigt trött nu .. min säng är välbehövlig just nu
Gonatt



Kommentarer
Postat av: Anonym

bränn inte ut all din energi på människor som snackar strunt..ignorera dem..det är personer som själv måste må dåligt..eller är avis av nån anledning..sträck på dig gumman..handen på hjärtat-du vet vem du är,vad du vill,och vad du står för!..änglar som du..finns inte så många av..;)titta inte bakåt..gå framåt..livet är IDAG..HÄR..OCH NU!!!/älskar dig..kram mamma

2010-08-03 @ 11:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0