Staring at the sunset

Satt igår på en buss upp till Lysekil och på något sätt så blev man sådär lugn, satt och kollade på solnedgången och lyssnade på go musik och var helt slut i kroppen, bara satt och filosoferade kring allting, ibland är det skönt att bara drömma sig bort, bara vara och lägga verkligheten åt sidan..

Tänkte packa klart det sista så jag inte glömmer någonting, sedan bädda ner mig i sängen för att sedan stiga upp om ja ca 4½ timme, Nicole kommer nämligen och hämtar mig kring halv 5 imorgon på morgonen då vi beger oss ut mot landvetter för att sedan sätta oss på flyget mot Greece ..

Nu kanske ni undrar vad jag gör vaken denna tiden? Jo nu är det så att jag är nervös om jag ska vara ärlig, har kommit på alla olika tänkbara sätt att detta ska gå fel, missa flyget osv, typiskt mig om inte annat, får lägga mig med en bok och bara koppla av..

Aja, detta blir det sista inlägget här hemma i Sverige tills jag är tillbaka igen, får försöka återkomma under veckan

Godnatt allesammans och ha en bra vecka här hemma :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu väntar vi på fina bilder från din greklands resa;)kram mamma

2010-08-24 @ 11:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0