Unwritten ..

The rest is still unwritten ..

homehomehome, jag behöver massage.. ont har jag överallt i hela kroppen efter träningen idag, trodde jag skulle stupa framlänges inte baklänges alltså ;) Men träningspasset gav om jag säger så och om vi fortsätter såhär kan jag inte mer än säga att vi kommer vara sjukt tränade hela högen .. gott om inte annat ;)

Imorgon vankas jobb, weei el inte.. visst att träffa vissa känns ju faktiskt rätt gott men samtidigt så vore det ju inte helt fel att vakna kring 11, göra mig en underbar frukost .. lägga mig och se en film, läsa lite, städa och tvätta och sen träning .. ja hur bra vore inte en sådan dag ?! Jag kan ju alltid fortsätta drömma.. drömmarna är ju det som får en att orka fortsätta, hopp och drömmar..

Some things are meant to be and others dont..

Godnatt !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0