Bad update

Jag har verkligen varit dålig på att uppdatera här uppeifrån norrland men har helt enkelt inte haft någon bra fantasi eftersom det inte händer så mycket här uppe, har mestadels tagit det lugnt, jobbat, tränat och träffat lite folk ..
Tiden går så snabbt här så man hinner knappt med, man tror att man har hur mycket tid som helst men jag menar det är nyår imorgon och då firar vi in 2011, får se om jag får jobba på förmiddagen vore ju riktigt bra för resekassan..

Ska fira med familjen nu första gången på några år, så det blir trevligt.. Nyår i år ser helt annorlunda ut än förra året, förra tror jag att jag gick inne i stan och valde nyårsklänning dagen innan, skalade fruktansvärt mycket potatis ja jag tror jag skalade alldeles för mycket fick dessutom blåsor på köpet, men go mat fick vi iallafall enligt mig :)
Sen tror jag inte jag har så mycket att säga om mitt förra nyår, var väl tur att maten var god .. hade ju trevligt sällskap en del av kvällen iaf;)

Räknar nästan ner dagar nu också, ska bli så skönt och framförallt gör något för sin egen skull även om man har lite ångest över handbollen, älskar den ju men samtidigt den finns ju kvar, den försvinner ju inte bara för att jag åker iväg en liten stund..

Tänkte sätta mig och kika lite handboll nu och sen victorias secret fashion show..Men ha en go kväll ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0