Friday im in love..

Jaa då var det Fredag igen, den vanliga vanliga fredagen som de allra flesta bara längtar efter..eftersom den innebär socialtumgänge vare sig det handlar om filmkväll, bio, fika, utgång, middagar med mera.. På helgerna är det alltid fullrulle överallt, folk vaknar till liv från sin veckodvala som man hamnar i när det vankas jobb, som att man nästan blir på nyttfödd med a lot of energy ..

Så vad har jag gjort? Jo jag har testat på ett nytt trappträningsprogram som tydligen ska ge mig en väldigt snygg rumpa, så jag tänkte testa detta i några veckor ungefär 2ggr i veckan sådär, fast om detta ska ge mig en snygg rumpa får jag se till att först och främst hitta en längre trappa att springa i och öka på antalet reps..

Vi får se om några veckor som sagt ;)

Nu däremot ska jag slänga mig i duschen och sen sätta mig framför gossip eftersom jag fått låna box 2 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0