Gameday

Match dag idag ute i Lerum tydligen, sitter och förbereder mig väl genom att måla naglar och sitta och skypa och äta kola det brukar vara en garanterat bra uppladdning inför match..

Är så sugen på att åka in till stan för att fika men alla jobbar tydligen so what to do about my day off?! :)

Tänkte iaf passa på att förgylla er dag med ett leende :)



och såhär kände jag inför att tvätta imorse


Så jag bestämde mig för att inte tvätta äcklig som jag är;)

Nu tänkte jag plocka fram gårdagens tacoooos och mumsa i mig för det kommer nog garanterat bli lika gott som igår om inte godare för jag är jätte hungrig, vilket inte är så ovanligt, tycker jag är hungrig hela tiden ..

Kanske beror på att jag möjligen laddar upp för att klara denna iskyla, för att inte dö i denna vintertid i för tid för det måste jag erkänna vore ju inte alls lika trevligt..Ha en go dag;)

Ger en extra hälsning till alla er som sitter på jobbet och har det roligt medan jag studsar omkring hemma, troligast hur ju ni det roligare;) Or not..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0