Godaay

Jag har längtat så efter denna lördagen efter allt vad den innebär, göra sig i ordning, underbart sällskap, middag ute på locatelli och massa goda drinkar och en helt fantastisk kväll med fantastiska människor.. :) Vi får se hur mycket bilder jag hinner ta av denna kvällen men förhoppningsvis en hel hög..

Fick till en rätt bra bild med solen och allt imorse när jag begav mig in till stan för att köpa hem nödvändiga saker jag har slut på ..

 

Nu däremot ska jag lägga mig framför tvn innan jag hoppar in i duschen och börjar göra mig i ordning för kvällen :) Ha en underbar lördag allesammans så hörs vi imorgon..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan faktiskt le..med öppen mun..så man ser dina tänder..hallå!!dom är faktiskt fina!!!/kram mamma

2010-12-06 @ 22:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0