Hej och hå

Nu var det längesen jag skrev här, har inte alls haft tid till det tidigare eftersom det enda jag i princip gjort sedan jag kommit hem är tränat, sovit, jobbat .. har knappt hunnit träffa någon här heller men nästa vecka får jag ta tag i träningen bättre, hinna träffa fler och sen åker jag tillbaka till götet med en riktigt go längtan i magen efter något riktigt gott :)

Idag är det julafton, ser man på .. tiden går snabbt här.. den rättare sagt rusar förbi i fullfart och jag hinner knappt med, ingen julkänsla just nu men den kanske kommer med maten?! Det får man väl hoppas ;) Är iaf skönt att vara hemma en stund och vila upp sig inför allt ..

Blir en lugn juldag för min del iaf, blir jobb på schemat och det är ju faktiskt nöjd över för jag orkar inte utgång.. gick ut igår lite lätt för att träffa lite vänner och det var trevligt men jag orkar faktiskt inte hänga med just nu med allt som är på gång och måste säga att just vid detta tillfället så ligger inte det på min prioriterings lista direkt utan det finns så mycket annat gott att göra ..

Ikväll blir det iaf att samla massa trevliga människor hemma hos farmor och farfar för farmors berömda julbord som nog precis som alla andra år kommer vara toppen av iet ..sedan blir det massa roliga julklappsutdelningar också, har köpt massor av bra saker till folk och det ska bli spännande och se vad de tycker sen får jag väl erkänna att jag faktiskt ser framemot vad jag fått med ;) Eftersom på sista tiden har jag faktiskt varit riktigt snäll och det borde nog räknas för hela året tycker jag ;)

Nu ska jag hoppa i duschen så jag inte blir sen som jag alltid är annars.. Ha en riktigt God Jul och käka er fulla och mätta så ni håller för resterande delen av året.. för snart kommer ett nytt spännande ett ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0