Hemma i köket

Ja jag sitter hemma i köket och klickar runt mig på massa olika bloggar, sidor osv .. Hittar inget sådär jätte intressant förutom saker jag behöver fixa inför resan, imorgon vankas det att ta alla vaccinations sprutor och jag som inte gillar nålar så vi får väl se hur detta går.. Plånboken får även sig en törn och det känns ju mindre kul tycker ju jag ..

Måste fixa de sista klapparna också, men blir en runda i staden med Nicole med lite fika och julklappsinköp sedan blir det träning..

Det konstigaste med denna dagen är att igår stukade jag foten på matchen uppe i Skara, trampade helt snett och hade ont som tusan efteråt och envis som jag är fortsätter spela med.. men iaf det var inte saken utan jag hade foten lindad på vägen tillbaka till götet tog av lindan och sov utan för jag gillar inte att sova med lindad fot även om det är bra.. så när jag vaknar är foten som återställd..

visst har ont i den när jag vrider den i vissa vinklar men kan gå på den idag som vanligt .. konstigt det där, helt mirakulöst.. kanske hade någon inatt som kom och trollade bort det onda när jag låg och sov?! Kanske en liten ängel som flög förbi och såg att jag hade ont i min stackars fot.. vem vet?! Är ju alltid bra att ha lite fantasi..

Nu däremot ska jag fixa håret, klä på mig framförallt.. tror inte det är någon hit att gå ut i underkläder i denna kylan, får vänta med att ta på mig bikinin ett tag till iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0