Im så happyhappyhappy..

Jag är alldeles utomordentligt glad idag eller hur man nu ska förklara denna känsla.. Resan är bokad idag ja just IDAG och detta känns ju inte allt för fel va, blev alltså Thailand ca 2 veckor, Bali ungefär 7-8 dagar och sen östra delen av australien 1 vecka och västra delen 1 vecka så detta kommer bli kanon, dessutom åker jag med en av mina goaste barndomkompisar jo just Stina :) Hääärligt..

Så vad har jag gjort idag? Jo jag har varit ledig från jobb "tur var väl det också" för jag är inte riktigt frisk än så det har passat perfekt att ligga hemma och bara vila och jag känner mig faktiskt lite piggare och får hoppas på att det håller i sig så jag kan träna på lördag, om jag är tränings sugen just nu har inte kunnat vara igång på hela veckan pga detta.. SÅ nu har jag ALL energi i världen till att trääääna..

Nu däremot ska jag lägga mig framför tvn igen och vila vila vila.. ha en underbar kväll allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0