Lite av en nytändning

Ja nu är jag redo för att bli frisk så jag kan dra på mig träningskläderna igen och kör 100% om inte mer och bara se till att ha kul, har kommit på att jag alltid kommer vara lite en av tränings"narkoman" om man nu ska kalla det så, älskar helt enkelt att pressa mig till max och känna att "nej nu ger jag fanimej upp, orkar inte" och så tar man sig i kragen och pressar sig lite till ..man ger ju aldrig upp, inte jag iaf tjurskalle som jag är..

Lite av min envishet sitter faktiskt kvar, dock börjar jag bli rätt så uttråkad att sitta hemma har inte gått utanför dörren sen i Tisdags ..däremot imorgon vankas jobb och det är ju skönt att man får komma ut lite grann iallafall, ska köpa mig en bunt med apelsiner, dricka massor av te för att kurera mig till lördagen då jag kliver på planen med lite extra "go" i mig..Känns som att det är mycket som lossnat på senaste med det mesta..

Just nu känns ju livet sådär extra bra, tre matcher kvar, snart hemma i norrland för att umgås med min kära familj och träna sådär extra tufft och troligast jobba och sen har vi ett helt nytt år att se framemot, även om det är snö ute och kallt så måste jag erkänna att det är längesen jag varit så här positiv till en vinter, har hänt så mycket .. så mycket positivt och jag har varit rena energiknippen och positiviteten själv.. känner faktiskt att jag både gett och fått så som det ska vara:)

Fick nog VÄRLDENS finaste sms av emelie här om dagen

"Emma ville bara säga att du är bäst och att du är helt otroligt stark, jag beundrar dig så mycket! Glöm aldrig att du är värdefull och klarar allt. Jag tror på dig <3"

När man får ett sånt sms så blir iaf jag så himla rörd och det är ju sånt som får en att orka kämpa vidare och göra det jag är bäst på..Helt enkelt på att vara jag :) Jag tror faktiskt jag och emelie varit sånt otroligt stöd för varandra och jag vet inte träningen skulle nog inte vara detsamma utan henne faktiskt så som vi peppar och skriker på varandra och ser till att ingen av oss ger upp .. Det är så det ska vara :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0