Sjukling

Ja det är en sjukling som sitter vid datorn just nu, alldeles för förkyld däremot börjar min halsont gå över så det är ju något positivt iaf, kroppen kanske håller på att jaga iväg alla basilusker och därför känner jag mig mer hängig än någonsin, däremot kan jag säga att jag varit riktigt duktig ändå och jobbat igår och idag och ska även jobba imorgon, behöver ju pengarna till resan vår:) Och nu börjar det arta sig.. längtar tills jag trycker betala så det är klart iaf.. Fick ju preliminärbokningen idag ..



Får iaf se till att bli frisk så jag kan träna igen och framförallt frisk till matchen i helgen det är ju något att sträva efter kan jag tycka.. sen att jag mer än någonsin vill ha jobb jobb jobb, känns ju tråkigt att jobba så mkt men samtidigt klirr i kassan och det kommer jag garanterat behöva ..

Ska alldeles snart gå och lägga mig, mina ögon är röda, trött i huvudet och tror jag behöver denna sömnen mer än någonsin för att orka med morgondagen..

Ha en go kväll allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0