Accepting..

Har hunnit jobba idag dock började inte dagen sådär jätte positiv men den blev ju iallafall bättre eftersom som tur var..Har även hunnit med träning idag och det gick faktiskt riktigt bra känns väldigt bra och fick ännu fler fina komplimanger idag och jag tar in allt, dem behövs verkligen för mitt självförtroende igen för att ta fram de där och bara köra järnet hela tiden ..

Imorgon vankas en ny dag med jobb och träning såklart sedan blir det en myskväll hemma hos Lelle hon är så himla söt, ska fixa mat och allt och det bästa med allt blåbääääärspaj :D weei nejdå det bästa är att umgås med henne vi har sagt det så himla länge nu och nu kände jag verkligen att nej nu fasen är det på tiden att vi tar tag i detta vi pratat om så länge, vi behöver prata ikapp lite och så..

Im nervous ... kan inte säga så mkt mer..

Hur som helst ska jag sätta i mig lite mat i min kära kropp så den inte försvinner sen ska jag definitivt sova så jag säljer imorgon åtminstone, hoppas ni har haft en bra kväll nattinatti på er allesammans, kul att se att ni är här inne och läser :)

Hittade lite roliga bilder från förr, check them out





Sen slockna vi


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder=)..du Emma..ta nu tag i det vi pratade om;)skjut inte upp något..livet kommer att kännas lättare.du har behövt detta länge nu..nu är det time;)

..sen..lämna det som gör att du mår dåligt..ibland är gräset mycket grönare på en annan plats;)när du finner den...kommer alla världens rosor att blomma=)även du=)kraaam mamma

2010-02-02 @ 11:40:29
Postat av: Anonym

haha, älska att vi somnade efteråt, det hade jag glömt ;) vi har en tendens att somna i nicoles hus :P

2010-02-02 @ 16:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0