Aint no sunshine

Aint no sunshine when your gone away..



Sitter och tar det lugnt just nu, försöker klura ut hur jag ska lägga upp min dag.. Har inte bestämt mig än om jag ska kolla herrmatchen eller inte, ska iallafall träffa Elif ikväll och vi tänkte la gå och sätta och någonstans och bara snacka lite och ha det allmänt trevligt sådär:)

Är mycket trött nu, kanske lägger mig framför tvn en stund och vilar upp mig lite..Min halsont är faktiskt lite bättre nu, har ju fortfarande ont sådär om morgonen men nu börjar det ta sig lite faktiskt, behövde nog vila mig hela veckan så jag är frisk och kry resterande delen av året..

Hoppas ni har en bra lördag iallafall:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0