Fjäril

Jag har alltid tyckt om fjärilar på något sätt, har alltid haft en bra känsla över dom, dom har gett mig något sånt där konstigt inre lugn, jag önskar just nu att jag vore en sådan..

Sitter här och tänker tillbaka på alla minnen jag har många bra och många dåliga men det är ju dom bra man kommer ihåg..

Emma och min sommar i Brokind, Bästa sommaren i hela mitt liv med hanna i Brokind året efter, många bra minnen från Linköping och Göteborg de åren jag varit här..

Vart är jag på väg nu? Vart är mitt nästa mål är vet man aldrig..

Kommer ihåg den dagen jag och Erock promenerade upp till Anton och så gick vi runt i alla kohagar och skrattade och han filmade som vanligt hade verkligen velat se den filmen .. Haha kommer ihåg det sista smset från Erock med "Kollar på filmen när vi jagar kor"

Alla mina knasiga ideer jag och Emma har haft här innan studenten, kan inte ens beskriva allt vi gjort och hur kul vi har haft det, saknar henne så otroligt mycket..

Allt verkligen allt, jag vill spola tillbaka tiden önskar så sjukt mycket att jag kunde det..men det kan jag tyvärr inte, jag önskar önskar önskar men det spelar ingen roll hur mkt jag än önskar, det spelar ingen som helst roll hur ärlig jag än är, det spelar ingen roll vad jag än säger, det spelar verkligen ingen som helst roll..

Det är tomt, just empty..

Byebye, sov gott det ska jag göra..
Tack alla ni som är där för mig, ni ska bara veta hur uppskattat det är..




Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver allt kul som du och emma gjort??vilken emma

menar du?..kram mamma

2010-02-04 @ 17:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0