Förbaskat halt

När jag imorse skulle promenera ner till bussen och som vanligt har jag såklart lite bråttom så är det GLAS halt sådär skridsko halt så det promenera lite folk bakom mig försiktigt och där kommer jag glidandes ner för backen precis som att jag står på ett par skridskor som jag absolut inte kan stå på och balansen är lika med noll..

Igår, det är just detta som är så knasigt..Igår snöade det bara utav *** och nu helt plötsligt har det varit plusgrader, snön smälter, det är översvämningar, precis vad jag förutspått, antingen så är det sjukt kallt här och massa snö eller så är det översvämningar överallt, problematik kallar jag det här nere i Göteborg, vad skönt att Norrland är mindre problemfritt va, sen att jag bor här nere finns ju faktiskt en anledning till också..

Gårdagen var faktiskt bättre än förväntat, det blev en riktigt bra dag trotsallt:) Trots att mina hamburgare såg ut som pyttesmå tjockisar, trodde dom skulle bli större men vatusan, så går det ibland..Kan inte hjälpa det helt enkelt..

Nu ska jag inte fördriva hela min rast här, får se till att catcha up lite här och vad som har hänt:) Ha en go fredag allesammans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0