Friday like always

Sitter på lunch just nu och det är fredag en precis vanlig fredag där man sitter och funderar vad tusan man ska göra..? Men vet ni vad jag tänker göra denna fredag, jag är verkligen super sugen på att köpa en hem lite gott, kanske någon bra film och bara ta det lugnt..inte sugen på så mkt mer heller..

Match imorgon också får se hur det går hoppas på att det går bra, träning ikväll också till halv 8..
ska bli skönt, dock är jag helt säker på att det blir en lugn träning det känns lite mer surt eftersom jag är sugen på att bara springa, springa och springa och framförallt få ut lite aggressioner jag har inom mig..skulle mer än gärna ta en riktigt tung löprunda och gym och bara tänka på något annat för en stund..

Jag var även på Avatar igår, riktigt riktigt bra film .. Den ser jag gärna igen och hoppas på att det kommer en till film .. Jag och Elif planerar på att också skaffa en sån där flygande ödla typ, vore inte helt fel va:P Om man kunde flyga nej..

Nu ska jag kila hade så gott alla, hoppas er fredag inte är lika trött som min fredag är..

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är som bäst i handbollen när du är förbannad;)..har du märkt det?../kraam mamma

2010-02-05 @ 21:54:09
Postat av: Ella

vadå planerar?? det heter SKA skaffa en flygande ödla;)

2010-02-07 @ 01:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0