Hockey?

Jaa sitter hemma än en dag till, imorgon hoppas jag på att denna halsont är borta, detta är inte kul att beviset på att man har mkt att göra är att jag sitter och kollar på hockey, canada - tyskland .. när hände det här?! Vad hände om ma ntänker efter, när kollar jag hockey? Det är helt otroligt, jag är förvånad över mig själv, någon som vill rädda mig en dag som denna?

Detta funkar ju inte alls .. ser ut att vara skönt ute, får öppna fönstret så man får lite frisk luft iallafall kan behövas tror jag, hade tänkt vila en stund, helt galet jag sover för mkt man blir mer trött av att inte göra någonting, jag gillar att ha mkt att göra, fullt upp då mår jag bra inte när man sitter såhär rastlös..

Är faktiskt sugen på skoter just nu, åka ut och grilla, ligga i solen och bara ta det lugnt, köra lite skoter.. Min norrländska sida kommer trotsallt fram ibland :)

Den får jag nog ta fram oftare tror jag, sen är ju sjukt sugen på morotskaka igen, haha säg när jag inte är det?

Nu ska jag kila står iaf 3-0 till Canada just nu och de lär vinna med mer än så, tycker faktiskt lite synd om Tyskland i detta skede ..

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

åå morotskaka!! och vet du? de fick mig ääntligen sugen på något, fy fy för magsjuka.

2010-02-24 @ 19:16:24
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0