I´ll be

Har tvättat och så just, och det tokiga med när jag tvättar så lyckas jag alltid tappa bort strumpor är inte det lite knasigt, det är som att någon gömmer dom för mig, hittar alltid en strumpa av ett par och iofs hittade jag ena strumpan nu till ett par men vart har den andra tagit vägen må tro ? Det är inte lätt inte.. Somnade en stund tidigare i typ en halvtimme men vet ni hur länge det kändes som att jag sov? Typ en hel natt kändes det som, hel konstig känsla verkligen .. Men nu är jag vaken igen och har kollat alla tre filmerna, alla var faktiskt riktigt bra..BRA val där Emma :) Det var mycket bra gjort av mig själv, hade faktiskt tänkt lämna tillbaka dom imorgon men en av dom skulle jag gärna kolla på varje dag bara för att påminna mig om saker och ting..

Det är inte alltid det lättaste ska ni veta, även om man försöker om och om igen hela tiden så är man kanske inte så övertygande för sig själv:P

Nu ska jag kila igen, vi ses och hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0