In my head

Ja allt sitter verkligen i huvudet och jag tänkte ta och stänga av hjärnan för en stund faktiskt, pratar nämligen om match idag och jag är laddad till tusen faktiskt ska bli riktigt kul att springa av sig lite dock är det lite jobbigt att ta sig dit men vafan bara att ta på sig kläderna och börja promenera ner till bussen..Jag hoppas självklart på vinst idag.

Sen ikväll blir det utgång med laget, blir en nykter kväll för mig hur som helst ..behövs kan jag säga
Men det kan bli kul ändå, vet ju att jag kommer gå hem ändå kring 1 halv 2 brukar bli så när man har onyktra skrikandes människor omkring en för länge, sen spelar väl tröttheten in också skulle jag tro

Ska börja packa väskan, klä på mig framför allt och borsta gaddarna och sånt nödvändigt som behövs göras..

Vad har ni planerat för er lördag? Och ja mamma jag ska ta fram mina aggressioner idag för då spelar jag som bäst, behöver få lite utlopp för mina känslor och det är ju perfekt på en match om inte annat så brukar jag oftast springa bort mina aggressioner en tuff löprunda hjälper allting..:P

Nu kilar jag börjar få lite brådis, hade gott allesammans så ses vi och hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0