Inlägg igår

Inlägget igår var ju bara förvirrande, men jag var nog själv rätt förvirrad igår så det är nog därför man knappt fattar hälften av vad allt kom ifrån men så är det ibland..

Sitter på jobbet nu, kom nu först efter lunch hit inte bra av mig alls ..jobbet är en bra plats att fördriva tid och det är då man slipper sitta hemma och tänker över saker och ting och man hinner liksom inte analysera allting som jag annars alltid gör, så det var inte bra av mig men en annan sak var bra att jag stannade hemma i förmiddags det var att jag fick gjort det jag behövde göra och några samtal jag behövde ringa för att ta mig framåt någongång..

Hur som helst så får jag väl återkomma om allting, ska sätta mig och jobba nu, vi ses och hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0