Let it rain..

Sitter och lyssnar på låten Emelie introducerade för mig.. lyssna ni med vettja..


Igår blev faktiskt en riktigt bra dag, först en skön träning som ändå gick helt okej och sen blev det att åka hem käka tacos med Emelie och snacka ikapp lite trevligt som vanligt, sen körde hjärtat in mig till stan så snäll som hon är så mötte jag upp Timmie där och gud vad jag saknar honom, har gått alldeles för länge sen vi sågs sist, får börja umgås mer vännen tycker jag :)
Sen blev det att vi tog oss ut till Vasastan där tydligen PPM människorna befann sig så det blev mycket skratt och trevligt sällskap fram till 2 halv 3 tiden då det blev att ta taxi ut till Eriksberg.. Trevlans om inte annat :)

Idag blir det att ta sig ut och kolla dam matchen som spelade vid 15 tiden någongång, efter det så får vi väl helt enkelt se vad som händer och sker..tänkte först börja dagen men en riktigt god smoothie och en skön dusch.. inte helt fel start på en lördag inte:) Härligt om inte annat..

Nu ska jag kila hade gott tills vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0