Open up my heart? Telling how I feel..

Wild horses I wanna to be like you, run free  ..

Jag sitter hemma som en riktig sjukling var längesen jag var såhär sjuk, jag har INTE tid att vara sjuk just nu, behöver jobba framförallt och sen träna med, detta känns ju över bra eller inte, fan på mig själv hade ju tänkt lägga gasen i botten nu och bara köra och vafan händer då? Jo hela min hals svullnar upp, får feber ont i hela min kropp och VÄRLDENS huvudvärk, kunde det blivit bättre? Kände mig krasslig igår kväll men såklart så allt vara hundra gånger värre när man vaknar upp..

Fick ett rätt viktigt samtal just och saker och ting börjar klarna rätt så mycket just nu..Det känns skönt om detta ordnar sig..

Nu hade jag tänkt lägga mig och kolla lite serier, bara ligga och inte göra någonting mår alldeles för dåligt för att orka med saker, måste ta och käka frukost också, bra av mig att jag sov till halv 2 inte käkat frukost än men när man är sjukt har man heller ingen matlust jobbigt nog :(

Hoppas er måndag är bättre än min..

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig gumman;)snart är du pigg igen;)hoppas samtalet du fick..är det du väntat på..allt börjar rulla.=)kram mamma

2010-02-22 @ 22:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0