Please dont stop the rain ..

Was it something I didn´t say this time?

Jag fick VÄRLDENS chock nyss, tänkte att nä nu måste jag gå in och kolla kontot för det kändes som att jag har småhandlat mat osv för mkt så jag håller koll på vad jag ligger på och jag nästan svimmar när jag ser att jag ligger på 43kr och lönen kommer först på torsdag, tänkte hur fan har jag tänkt och klara mig?
Ringer såklart mamma och hon är världens bästa mamma verkligen och lägger in pengar åt mig.. Vad skulle jag göra utan mina föräldrar? Det är en bra fråga och jag vet att ni läser detta, älskar er båda :D

Så hur ser allting ut idag då ? Det snöar men är ändå fint väder, är super sugen på Skridskor någon annan som är det? Eller Pulka kanske? Har fått något sånt där fnatt men vill göra något än att bara sitta hemma, väntar just nu på att tvätten ska bli klar, tänkte faktiskt städa än engång nu här på morgonkvisten, jag älskar verkligen när det är nystädat, luktar skurmedel sådär nystädat och härligt, saker som är bortblockade ..

Har massor här hemma som jag faktiskt tänkt ta och bära ner till källaren är inte en söndag en bra dag till att städa ur? Ut med gammalt och in med nytt som man säger jag håller mig fast vid gamla ting alldeles för mkt, så tänkte nej nu kan det inte se ut såhär, rensa överallt det är inte en dum ide ..

Hoppas ni har en bra söndag och om någon är manad till skridskor eller pulka idag så får ni mer än gärna höra av er..

Hade gott :D

Jag igår då:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig gumman=)kram mamma o pappa

2010-02-22 @ 11:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0