Sailing right behind..

Vi förlorade matchen igår mot Kortedala, tråkigt nog men så är det ibland vi var helt enkelt inte bra bakåt men nästa helg då får vi se till att skärpa till detta, gick ändå bra för mig det är vad jag anser iaf, dock skadade jag mitt knä och det känns ju mindre bra, hoppas svullnaden lägger sig och att det helt enkelt bara var en hård smäll och inget mer för det får ju inte vara något annat nu när det börjar gå så bra ellerhur?;)

Sitter hemma och har just kollat en film och tänker faktiskt sätta mig och kolla på den andra snart, tänkte först göra mig lite frukost, har hunnit städa lite och håller på med tvätten, jäklar vilken fart det blev på mig då, hade tänkt gå ner till Hemköp lite senare handla hem det som behövs för veckan och så med, samtidigt som man får sig ännu en promenad för jag har faktiskt varit ute och promenerat tidigare idag:) Hurtigt av mig va?

Går kvällen var ju ingen direkt höjdare, kunde blivit roligare om inte mitt knä var cp men det var skönt att för det första vara nykter och sen gå hem tidigt behövde den där sömnen kan jag säga om nu inte någon idiot till människa skulle ringt mig typ 4 imorse och sen 7-halv8 imorse med och betett sig som rena rama idioten, men sånt är livet ibland..hatar dessutom hemligt nr, kom igen vem håller på så ?! Är en bra fråga men vissa människor är väl helt enkelt inte riktigt friska skulle jag tro ..

Papi ska kolla lite åt mig i veckan nu också och jag håller tummarna, verkligen .. det skulle vara så himla bra, världens bästa pappa såklart :D

Nu måste jag däremot göra mig lite mat så jag inte svälter här hemma, det var iaf kul att träffa alla igår ni är så himla snälla allihop :) Ha en go söndag mina vänner..

http://www.youtube.com/watch?v=lcBJoMoNcnM
Den här får mig att rysa VARJE gång.. check it out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0