SNÖÖ

Fy i helvete vad det snöar, hade ett helt lass med snö i håret när jag kom hem från vårdcentralen, ingen halsfluss weeei:) och jag är smittfri, hörde ni smittfri jaa jag behöver inte sitta hemma längre och döö i min lägenhet ..Woho

Däremot så känns ju vädret mindre bra va, kan inte det bara SLUTA snöa, bli vår eller åtminstone fint väder och snälla inge mer snö, det är det sista som behövs..

Så vad har ni för er en torsdag? Min tanke var att jobba idag men vaknade upp med ont i halsen igen så jag valde att stanna hemma åter en dag till, men som läkarn så "du börjar bli frisk nu" bara att ta lite värktabletter, dricka mkt så kommer det gå över :D

Funderar starkt på om jag verkligen ska pallra mig till jobbet eller inte alls..vädret försvårar ju det hela rätt så mkt..:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0