Sunshine

Det är strålande väder ute, kallt så förbannat sitter en norrlänning och klagar :) Haha jag är allt bra rolig jag, höll hur som helst på att dö av kylan på väg till jobbet imorse och utan krydd så frös jag näst intill ihjäl..

Har faktiskt gått rätt bra idag, iget sålt hittils men det kommer, det kommer.. Hur bra som helst ju, Inget depp här inte för nu vet jag vad jag vill .. Jobbigt men så är läget just nu ..

Vad har jag planerat för dagen idag då ? Jadu har ju ingen träning, hade planerat bowling men om inte den blir av blir det garanterat gym, om jag nu inte tar mig ut i den här kära kylan och löper lite? Vad tror ni? Något av det låter som en mycket bra ide enligt mig ..Känner att jag börjar få tillbaka min sommar motivation till träning, nu saknas ju bara sportlife kortet så är allt fulländtat ..

Sen har jag lite planer på G just nu också, känns mkt bra hoppas det bara blir av:) Håller tummarna denna gången vore så himla kul ..

Nu ska jag ta en powernap så jag inte hamnar där att jag sitter om en timme och håller på att somna framför datorn, sådär så man inte orkar hålla upp ögonen.. Vaknade dessutom inatt vid 4 och var helt klar vaken, sånt där jobbigt läge när man absolut inte kan somna om, vad tusan gör man då? Ja om man heter Emma går man upp och dricker lite vatten går och lägger sig och kollar upp i taket tills man somnar.. något i den stilen..

Nu ska jag kila, vi hörs och ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0