The world..

Kollar lite tv just nu, den nya serien Vampire diaries och hittils är den riktigt bra faktiskt jag är faktiskt helt såld på den om jag ska vara ärlig, detta kommer garanterat vara något jag vill följa..brukar inte falla för serier sådär snabbt men den här tilltalade mig faktiskt..

Ska sätta mig ner en stund hemma och ta tag och rensa lite grann, gamla saker som ska ut som jag behöver byta ut, ta tag i saker som jag inte orkat med tidigare men det tänker jag definitivt göra nu..Så det blir helt enkelt en lugn kväll ikväll för min del, vila upp mig för jobb imorgon..

Sen imorgon beräknas det jobb, en ny dag med ny möjligheter.. Sen träning och efter det fika med Timmie, var så himla längesen vi sågs, måste ju träffas och prata ikapp måste var i somras sist vi sågs och det är inte bra inte.. Vännen min ska bli kul att se hur han mår och så iaf:)

Vad har ni haft för er en torsdag som denna då? Jag hann med jobb och sen när jag kom hem så la jag mig på soffan och somnade över 1 timme och tro mig om det behövdes, kändes i hela kroppen hur den bara suktade efter sömn..Hoppas ni har haft en bra dag iaf och att er morgon dag blir lika bra..

 

Jag inför balen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0