To much

Nu har jag varit riktigt hurtig idag, bra jobbat till mig själv:) Har hunnit med att städa hemma nu fattas bara att skura lite här sen är det klart, hunnit med att tvätta och vet ni en annan helt otroligt sak? Jag promenerade ner och kastade alla flaskor och sopsoterade och sen fortsätta jag min promenad ner till Hemköp där jag inhandlade massa mat för veckan så nu hade jag tänkt ställa mig och göra först korvstroganoff, sedan blir det köttfärsås med spaghetti och efter det så lövbiff med mozzarella, paprika och basilika tror det blir riktigt gott faktiskt :)

Så jag tänkte faktiskt vara värsta kocken idag .. helt otroligt jag har inte sån där energi egentligen men samtidigt så måste det göras någongång och söndagar är en bra dag till sånt..

Och matchen blev inställd med, något tak på en idrottshall i borås har tydligen rasat in så nu tror dom såklart att alla tak ska rasa in pågrund av snön så vår match blev inställd ikväll och jag gnäller faktiskt inte, rätt skönt om jag ska vara ärlig, däremot var jag sjukt taggad till match men får tagga om då tills den spelas istället så vad har jag för planer istället då?

Sjukt sugen på bio, film, serier vad som .. men jag får se vad jag hittar på och vad jag orkar med.. funderade på fika inne i stan men ångrade mig efter min promenad..:P

och Tove berättade om en sida där man kan kolla massa serier så tänkte faktiskt kika in på den och se på alla Gossip Girl avsnitt jag missat :)

Vi hörs och ses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0