Weei heej

Jaa jag sitter hemma, fytusan också .. detta är ju inte det roligaste kan jag inte påstå direkt, I dont like it..jag gillar att ha många bollar i luften, att ha fullt upp och bara göra saker hela tiden, den där tiden då man sitter och undrar vad man ska göra det är såhär på vardagar den jobbigaste tiden, nu hade jag till och med hellre jobbat, vet många som gärna skulle byta med mig men nee då gör man iaf något av tiden vad gör man nu?

Hur som helst blir det ju såklart ingen träning ikväll heller, vilar upp mig så jag kan vara med imorgon istället, jobb och träning då såklart så det löser sig :) Det blir nog bra tror jag, får vila upp mig så jag har sån där extra energi till morgondagen istället det låter ju lite mer positivt kan jag tycka..

Så vad har ni för er en tisdag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0