What the f?

Sitter hemma med en förbannat dunkande huvudvärk som konstant sitter där i mitt huvud och inte vill någon Ipren hjälpa heller och här sitter jag hemma ensam och är otroligt sugen på choklad, godis, chips allt vad som kallas onyttigheter eller så kanske jag är hungrig? Det är en mycket bra fråga, hur som helst är jag sugen på någonting men vet inte riktigt vad.. har nog inte riktigt bestämt mig än och Hemköp känns alldeles för långt borta hade behövt något bara utanför dörren men så är tyvärr inte fallet just nu tråkigt nog..

Fick ju en del bra tips av West också på hur man blir frisk igen, kanske bör prövas eller inte? Det är ju en bra fråga det, det är nog tur att den nissen inte arbetar med sådant, så nu vet du Andreas du bör definitivt inte blir någon sorts läkare, apotekare eller liknande, det finns nog något som passar dig ändå där ute någonstans;) Än är inte hoppet borta..:P

Jaa det här visar ju hur tråkigt jag har det, sitter och filosoferar om mat, försöker hitta i lite smått panik något bra program som går på tvn för jag har redan kollat klart alla Gossip Girl avsnitt funderar på Entourage har hört att denna serie ska vara mycket bra, lite tvivel inom mig men jag kanske orkar ge den en chans ändå, vi får se :)

Vad har ni gjort en Tisdag som denna? Hoppas er dag varit bättre än vad min har varit och att ni framförallt är friska och krya, för jag måste bli det snart :)

Vi ses och hörs..

Kommentarer
Postat av: West

Tack Hjerpe, det värmer verkligen att ha någon därute som tror på en :)

2010-02-23 @ 21:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0