When a man loves a woman

Sitter hemma och tar det lugnt har just packat upp alla matvaror som jag inhandlat hit hem och nu tar jag bara det lugnt, har haft en riktigt bra dag idag faktiskt, trött morgon med lite skratt sedan blev det att göra sig i ordning åka in till stan för att möta om Ella, det blev först en sväng inne på H&M och sen efter det så begav vi oss till en thairestaurang där det blev lite god mat, efter det så blev det lite att kika på massa i olika butiker och strosa runt..
Sedan hamnade vi på Condeco i ja sisådär 3 timmar eller något, bara suttit och tjötat och det har varit riktigt trevligt..

Många rätt vettiga och ovettiga konstateranden, men det är något lugn över att bara sätta sig ner ta det lugnt och bara prata, hur skönt som helst :)

Jag har köpt mig en film också, det var ju någon som frågade "köper du aldrig filmer?" så jag tänkte va tusan ta tummen ur röven och så köpte jag mig en film, så det blir lite action ikväll va Babylon A.D. blidde det, så vi får se om jag hitta något bra, funderade även på pretty woman men skippade den..

Så imorgon är det jobb igen och äntligen träning, dock är min röst försvunnen så himla hes fast gillar det lite ändå på något sätt, låter så gött när man är hes..
På tal om makaroner så hade jag även en riktigt trevlig kväll igår faktiskt, trots köer och så, så hamnade vi på Nivå ändå trotsallt, goaste kommentaren av vakten "Heter du Hjerpe i efternamn? Ja det gör jag, ja men är ju självklart att vi måste ha en Hjerpe här ikväll" :P haha
Hur som helst så blev det bra trots allt, fastän det var rätt lite folk ute..

Hur som, nu ska jag kika lite mooovie, hade gott allesammans hoppas er helg har varit lika bra som min:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0