Wonderful

Sitter just nu på min lunch på jobbet, käkat rätt så god lunch :) (Mat från igår, Fläskfile gryta med pasta) Mycket gott..Har även sålt en idag känns rätt bra, halva dagen gått nu är det bara att tag ta i resterande delen av dagen..
Träning ikväll igen får se vad det blir, löp+handboll men jag ska nog köra knäövningar istället, känns som att jag inte får tappa det helt heller..

Helgen har faktiskt varit riktigt bra må jag säga, har hunnit med mycket trotsallt. Fredags blev det att träffa Timmie alltid lika trevligt blev att vi tog oss till Vasastan där vi träffade lite stollar från jobbet, mycket trevligt det med:) Sen mitt i natten blev det lite nattebesök och det var väl heller inte helt fel va..;)

Lördags kollade jag match, tog det sådär skönt lugnt och vilade ut mig, fick mig ett rejält skratt till några youtube klipp som vanligt;P Söndags blev faktiskt en riktigt lyckad dag, först promenad ute i slättadamm mysmys lite kallt dock och mina öron frös och blev röda.. stackarna..
Sedan blev det hem och städa och ta det lugnt innan matchen sen var det match i idrottshallen kring 5 mot Partille och jag gick hem med en vinst i handen, gick helt okej kunde ju definitivt gjort bättre ifrån mig..

Sen hem, mat som var färdiglagad och mycket god:) Massa bra filmer och trevligt sällskap slår allt ..

Sådär, nu ska jag kila och jobba lite hade så gott:) Hoppas ni har haft en riktigt bra helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0