Woooork

Sitter på jobbet just nu, en kort stunds paus från att lägga alla ordrar, hade tänkt lägga klart alla sälja en liten stund till sen har jag fullt upp resterande delen av dagen måste ju tyvärr gå tidigare från jobbet idag har en hel del saker som måste göras idag..

För det första ska jag göra mitt läskiga besök va, vi får se om jag överlever eller om jag får en hjärtinfarkt som jag tror väldigt starkt på att jag kommer få, känner det på mig sådär i kroppen ..Ni vet en sån där underlig känsla
Sen kommer min säng med leverans idag också så måste vara och fixa med bommen och allt och få in allt i lägenheten, så som jag väntat så äntligen är den här :D Nu kommer jag garanterat sova gott om nätterna och förhoppningsvis vara lite mer utvilad varje dag då än vad jag är vid tillfället..

Har en sån där konstig känsla i magen, man säger att man ska gå efter sin magkänsla och jag känner på mig att något inte riktigt står till som det ska, eller är jag bara orolig kanske? Jag är ju som sagt en orolig människa men den här känslan har inte funnits inom mig på ett bra tag, så jag håller verkligen tummarna om att det inte är något..men man vet ju aldrig heller..

Åt ni några semlor igår då? Jag åt en semla och en halv kanelbulle, man får ju passa på som sagt .. Jag som är så himla sugen på morotskaka har varit det hur länge som helst var hur längesen som helst sist jag åt det..

Nu ska jag kila, hade så gott allihopa

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt gick ju bra;)..var inte orolig..sen när allt sätter igång..så kommer allt att kännas mycket bättre..och du kan sakteliga börja lämna saker o ting bakom dig..och ha kvar fina minnen..och dom dåliga..kommer du att kunna slänga iväg..sen kommer du må mycket bättre../varma kramar mamma

2010-02-18 @ 09:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0