Yoou, ooh oohh..

You make my dreams come true :)



Har skrattat och skrattat så nästan magen vikt sig här framför datorn, suttit och kollat på en dude här från götet som kallar sig "Jayem" som videobloggar och han har gjort ett antal videoinlägg som jag bara inte kunde sluta kolla på, haha har den där Jayem låten på hjärnan och där har den suttit hela dagen, så mina kära läsare lyssna inte för den fastnar tro mig:P

Fast det är inte den låten jag har lagt upp här, så den kan ni med lugn och ro lyssna på..Är en sån där låt som bara får en att studsa, jag blir lite knasig av den helt enkelt märker jag, men det är ju också i sig trevligt va?:D

Imorgon är det en arbetsdag som väntar, ny dag nya möjligheter som man säger..

Nu hade jag tänkt ställa mig och steka lite köttfärs och sånt gott så jag har matlådor för ons-tors åtminstone, hejs med er :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kram på dig=)mamma

2010-02-10 @ 21:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0