You make me

You make me sick, du får mig verkligen illamående fy tusan ..Det är så sjukt skrattretande va, du skulle bara veta vilka patetisk människa du är, tror du att du tar dig någonstans med det här ?! Haha fy fan kan inte släppa det här, det är helt sjukt, visst visste jag att du var en mycket sjuk människa men såhär sjuk? Det är ju för fan helt jävla otroligt.. Men vet du vad, att ödsla tid på en idiot som dig är inte värt, jag kan göra så sjukt mycket bättre saker med min tid, fortsätt du såhär du bara gräver ner dig själv ...

Hur som helst har jag haft en sjukt trött dag det har varit helt galet kom för det första i säng ALLDELES försent sen att jag vaknade och knappt kunde öppna mina ögon fick stå under kran med iskallt vatten tänkte "jag kan fan inte gå till jobbet såhär, men fan att jag inte tänka på solbrillor" har aldrig varit med om det innan mina ögon var så svällda så jag såg inte riktigt klok ut..

Allergichock eller nåt kanske ?!

Har även hunnit fika och tagit mig en GOOOOD morotskaka som jag längtat efter i någon månad typ, det var det bääästa på länge .. Nu sitter jag hemma och tänkte hänga upp lite saker jag köpt hit hem och min ÄLSKADE Säng kom igår och den är perfekt, så perfekt som den bara kan bli, stor, mysigt och jag älskar mitt sovrum just nu, det är den bästa platsen på jorden för tillfället .. I love it helt enkelt ..:D

Nej nu ska jag dra mig och fixa saker innan det blir för tok försent.. sen måste jag ringa lite samtal och fixa hit och dit .. Vi ses och hörs mina vänner, var rädda om varandra jag var nära döden idag btw, en buss höll på att köra in i bilen från sida, på MIN sida dessutom jävligt tur att den inte nudda bilen helt, trodde att jag skulle dö på en kant där.. men se jag kanske har lite tur ändå ..:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta o sätt den där typen på plats!!!annars kommer jag ner o gör det;)kram mamma

2010-02-19 @ 20:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0