You´re not in this alone

Nej nu får fasen den här halsonten gå över, nu på engång, direkt på stört .. Nu vill jag göra saker, har iallafall hunnit städa köket engång till, jag har börjat fundera på en sak, så mkt som jag städat på senaste har jag nog inte gjort på flera månader ihop, vad har hänt med mig plötsligt? Städnarkoman, nej tror inte det gillar inte stökigt och dessutom så är det ett bra tidsfördriv när man är hemma, man fastnar inte framför datorn framförallt och sen gör man något vettigt..

Så nu ser det inte ut som någon soptipp, är oftast rätt undan plockat här och det är skönt, väntas bara att få ut lite saker härifrån så kommer det se ännu mer städat ut.. det låter ju faktiskt inte helt fel..surely not

Vad har för er en onsdag? Har försökt få kontakt med omvärlden idag men som sagt jag fick lägga min tid på hockey, ja hockey helt seriöst :P Dom som känner mig, förstår mig vad jag menar med detta..

Nu ska jag kila, vi hörs och ses:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0