2010

Ja då var det ett nytt år igen då, så får vi se hur detta året blir förhoppningsvis ett bra år, jag håller tummarna :)

Sitter hemma just nu och har sån där ångest, jag hatar att vara ensam verkligen jag hatar det, tro det eller ej så sitter jag här och väntar på att det i princip ska bli måndag och jobb igen för då går tiden fort för jag vill att den ska springa iväg, fort som bara tusan..detta gillas inte att sitta här hemma och må dåligt över att vara ensam hur låter inte det? Men som sagt om någon bara är i lägenheten med en eller bara har folk man tycker om omkring en då går det bra men när man inte vill vara ensam det är då man är ensam och det suger..

Hade jag fått lite mer pengar denna månad skulle jag tagit bilen upp till Linköping och umgåtts med min faster då hade jag sluppit vara ensam men nu är det ju inte så, så nu är jag fast här.. i min lägenhet..vad kul ..:(

Nu ska jag kila, hoppas ni hade en bra kväll igår det hade jag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0