Becoming you

Sitter hemma just nu, och är alldeles förträffligt trött va:) Så jag tänkte faktiskt alldeles snart dra mig mot sängen för imorgon vankas ytterligare en arbetsdag och jag har inte sovit ordentligt på ja två nätter men de har det varit värt tycker iaf jag, fått genomlida två otroligt trötta arbetsdagar men som sagt mycket har retts ut, mycket har det pratats om och nu känns det verkligen som att det är på väg åt det positiva hållet igen och man ska inte oroa sig för mkt utan bara vara helt enkelt det är det bästa..

Hur som helst så har jag iallafall hunnit jobba idag 8-17, har faktiskt haft en hyfsat bra dag trots min kära trötthet.. Har hunnit vara på stan med Emelie också haha vi har verkligen typ samma klädsmak först kollar emelie på något så kommer jag en stund efter och tar upp exakt samma plagg och säger den här var ju snygg..haha lite kul samma med underkläderna provade i princip samma ju :P Så kan det gå..

Har även hunnit med att laga mat, ja hör och häpna Emma Hjerpe ställde sig framför spisen och kokade ihop lite klyftpotatis och lax och gott blev det minsann, var så himla längesen jag åt min berömda lax så jag till och med hade glömt bort hur god den är, levde i princip på lax och klyftpotatis ett tag men sen lessna jag och hitta något nytt men nu har jag hittat tillbaka lite faktiskt :) och jag som är så himla snäll gjorde två matlådor, en till mig och en till Elif bara för att stackarn är helt bankrutt nu de sista dagarna så generositet uppskattas kan jag lova :)

Nu blev det lång text igen.. sedär jag kanske börjar trots allt komma in i det här igen..
Nu ska jag borsta mina gaddar och sen sova och det bör ju faktiskt ni med göra, natti på er allesammans ha en riktigt bra morgon dag och hoppas att er torsdag också vart bra..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0