Change

Change är mitt nya ledord hädanefter..

Ett mycket starkt ord som behövs i oklara situationer, det är mitt ord som hädanefter kommer förfölja mig dag ut och dag in tills jag är mig själv igen..

Jag har klarat det tidigare så varför skulle jag inte göra det nu? Jag får försöka se något positivt ur detta och det är att inte hamna här igen, att inte låta något gå så långt så man hamnar här utan att ta tag i saker och ting när det väl uppstår..

Men ett cred får jag faktiskt ge till mig själv trots allt detta dåligt och det är att en person verkligen har fått mig att börja prata och diskutera och inte bara låsa in mig i det jag tycker är rätt, så att jag kan påverkas och inte alls är hjälplös är ju mycket positivt ändå..

Nu ska jag packa väskan, för det är trotsallt match idag mot Kropps och det är dags att ta fram Emma och det tänker jag absolut göra i eftermiddag, tack alla som är där för mig .. Vänner är verkligen bland det viktigaste man har i livet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0